Saturday, February 4, 2012

Ujian undang undang

assalamualaikum dan salam satu Malaysia ..saya Nur syahirah edora ingin melaporkan tentang aktiviti the LASTEST..( ecececehhh dah macam pembaca berita tak bertauliah  daa....haakkktuihhhh )..ok so harini ari sabtu bersamaan dengan itu aku ade ujian undang2 atau nama glemer Law Test..ye ye ooo jeee...ok tu je yang aku nak cerita...tuuu jee??? (ingatkan hang nak pi kahwin)  hahaha

dipendekkan cerita yang tak berapa panjang ..aku bangun pagi2 dlm pukul 7.30 a.m ( semangat membara-bara nih )..gerak pergi sana dlm pukul 8.30..macam biasala kena bagi ic dulu laa dekat perkerja tu..aik citer macam da biasa buat en..memang pon sebab ni kali kedua repeat test en...yeaaa silly me..=,.=..

tunggu puye tunggu..


tetibe aku terpandang jam yang berada di dinding..perghhhhh da pukul 3 p.m..banyangkan laaa...keazabaann tuu..bape jam aku duduk macam tunggul kayu kat situ...haisehhman..habis cramp muscle2 aku ni..padehal semua lemak kot..=.='..but the good things is nasib baik aku lulus..tak payahlaa aku kena untuk kali ketiga lagi....hahahha

No comments: