Thursday, February 23, 2012

Tersilap , Menyilap , Mengilap

Assalamualaikum.

ewmmm..aaaaaaaaahhhhhhh...aikkkk.....ye ye ye.. i know what yall thinking..apa kaitan mengilap dgn tersilap dan menyilap..ewmm..aku pon tak tau ape kaitan yer..yeayy blame on me..-,-...balik kepada tajuk kita yang tak boleh blahh..TERSILAP..maybe korang semua pernah tersilap memilih sesuatu pilihan samaada secara sengaja or tak sengaja .bak kata orang rumah aku..TER TER laaa..semua benda yang tak sengaja buat mesti nak guna perkataan TER TER..jangan nak menafikannya ok!!! semua orang yang hidup di alam dunia yang fana ini tidak akan pernah lari dari pada tersilap memilih sesuatu or tersilap membuat keputusan even ourself ewmm but kesilapan mematangkan kita...err sori terlebih emo jap..sekali sekala je ponnn..haha..yup..

i've been in this situation..it's not easy ok..TERsilap dalam membuat pilihan yang akhirnya membawa padah kepada diri sendiri seperti dipulaukan dan disisihkan oleh orang yang rapat dengan kita..err bukan dua2 sama maksud ke??.(ye ye saje je nak memanjangkan entry ngerr)..sori ok!! aku pernah TERsilap dlm memilih kawan..tak semua yer indah di dalm persahabatan..aku pernah ditikam dari belakang oleh kwan yg aku aku da anggap macam family aku sendiri..and know kitaorg jadi musuh ..you know what betul orang tua2 cakap musuh yang paling lama untuk berbaik  adalah kawan rapat kita sendiri..haishhh.so moral values jangan cari pasal dengan membe sendiri..enough with that..tak semesti yer aku ngan dia jadi musuh aku tak ade kawan ..ramai lagi and plus dorang ni baik2 belaka siot..


<3<3<3

No comments: