Monday, November 12, 2012


Assalamualaikum people(s)..


ok..post ni lagi satu random post yang akan aku buat sepaaaaaaaaaaaaaaaaanjanggg cuti semm..bunyi macam panjang je en..haihhh..padahal 2 weeks je pon bersamaan 14 hari bersamaan  24jamkali14hari hangpa kira laa sendiri erk...so as you all know saya ni ada banyak4 masa terluang..dan kaki ni terasa gatal sangat3 nk marayau3..so dengan sukacita yer dimaklumkan bahawa jeng jeng jeng hambo pergi tengok istanbul aku datang kat wayang(ofcourse laa cik edora oi -,-')

overall comment aku pasal movie ni adalah movie ni TERSANGAT3 LA CUTE, COMEL dan tak heavy sangat plus tak meleret3...auu..tetibe terasa nak jadi budak nerd+studyholic yang favourite makanan aku nanti MAGGI(only in malaysia k)..nanti leh further study overseas..hahaha..harap3 jadi kenyataan laa weih..amin

poster dia..bapak ahh sume cute3..haha

babak bila harris bawa dian pergi jalan3 dekat istanbul sebelum dian balik malaysia..so sweett..


p/s : pergi laa tengok erk movie ni...hahaha..aku minat beto dengan lisa kot..comel3

1 comment:

Raz said...

tunggu kuar tv.. hihi