Saturday, February 4, 2012

my revolution

assalamualaikum

dulu aku begitu jahil tentang soal agama..walaupon dulu aku masuk sekolah agama since standard 1..seriously aku cakap aku tak sembahyang..orang sembahyang aku follow je..ikut buta2 laa ape yang orang lain bbuat..dorang rukuk aku pon rukuk..dorang masuk tandas pon aku follow je..kalau sembahyang pon aku tinggal dah sure2 laa aku tak tutup aurat..tapi aku memang tak pernah pakai short pant..walaupon aku pernah memasang niat..tapi awal2 lagi parent aku da tegah aku..tapi alhamdulillah parent aku tegah..kalau tak allahualam laa kalau tak tau ape yang jadi dengan aku sekarang..

dulu aku memang kena paksa pakai tudung oleh parent aku..but aku ignore je..tapi sejak aku bace satu novel ni ..perghh ..aku pon  tak tau..tetibe aku dapat hidayah dari allah nak pakai tudung..semua ni bermula akhir tahun 2010..cousin aku datang rumah aku..dorang ni memang tiap2 tahun datang rumah aku..dorang ni ade habit tau..BACA NOVEL..first taught aku rase orang yang baca novel ni LOSER..but..bila aku start bace novel baru aku tahu kenikmatan membaca novel..haha...first novel aku bace twilight..aku sanggup bersengkang mata nak habiskan buku tu..perghh..aku dah jadi addicted dgn novel..pastu aku baca novel melayu. in my humble opinion novel melayu lagi best kot daripada novel inggeris ..idk why i feel that way..ok..nama novel yang aku baca sampai buat hati aku tergerak nak berubah adalah novel....jeng..jeng

drumroll pleasee..



p/s : novel ni sgt menarik utk korang semua baca..please baca..best gillerr..sinopsis untuk novel ni mungkin aku akan bagi nanti..tapi tak janji ok!!!

No comments: