Friday, December 9, 2011

AKU LEPASAN SPM!!!

bismillah..

hoooorraayy..seperti yang korang boleh baca aku sekarang da jadi lepasan spm merangkap penganggur terhormat..horaay yeeaahhaaaa ( minah cowboy sesat) ..ok tak payah laa over sangat. baru habis periksa je pon, result belum keluar lagi =,='..perghh bila pikir2 balik pasal keputusan aku ni perghh seram sejuk doe badan aku ni..urghh..tapi aku doa harap2 result aku CANTIK..aku tak mengaharap kan lebih tapi kalau subjek teras semua A lagi bagussss....aminn..

so sekarang kerja aku lepak je..dulu jadual aku pack gillerr..pagi sekolah..petang study kat library(study laa sangat en)..malam tuisyen..perghhh kalahkan menteri laa ceritanya..tapi sekarang  aku rase macam cacing kepanasan laa.duduk tak senang .mandi tak basah.tido tak lena ..aik da macam orang bercinta..kerja aku asyik  makan,tido,makan,tido,lepak kat library dari tengah hari sampai petang...macam tak de life =,='....mak aku dah dok pot pet pot pot kat umah..cakap "anak pompuan duduk kat umah je"...errr...

sekarang ni aku dalam dilema.. aku da tak de duit ni..tisk tisk T,T..nafsu aku dah menjadi semakin kuat..nafsu membeli ok!!! perempuan en.. perghh...takkan nak mintak duit dengan mak aku lagi kot...kena cari kerja laa ni..tapi nak kerja kat mana ?? kalau jauh mesti bapak aku tak bagi..kalau area rumah aku memang tak laa ceritanya..haishhhh..runsing gillerr..

p/s : sesiapa yang tahu ada kerja kosong area kl inform me ye??.

No comments: