Monday, December 5, 2011

friends

assalamualaikum

friend / BFF / kawan or whatever you want to call the person that you care the most except your family. mereka adalah orang yang pertama kita akan kongsi suka duka dan liku-liku dalam menghadapi kehidupan sebagai seorang remaja..kan kan..selalu menghabiskan masa dengan bergossip tak kira lelaki atau perempuan ..jangan nak menafikan(eventhough berdosa =,=) dan gelak macam orang retarded, but who cares , as long as you can be yourself, right??

walaupun korang ada kawan beribu dekat facebook..tapi kawan yang sanggup susah senang bersama tak sampai 5 orang kan..it's fact..maybe untuk certain people langsung tak ada..but luckily for me..aku dah jumpa true friends..dorang ni tak delaa perfect..but who is perfect in this world except for ALLAH s.b.t..makin kita rapat dengan  mereka makin kita paham yang diaorang ni tak adela seperfect yang kita harap kan..walaupon kita menghadapi banyak cabaran dalam mencari true friend( asal ayat aku pelik semacam je nih??? ) urmmm..lupakan jeelaa

 owhh..besar gila dahi aku..da macam mak anam pulak..hahah
dengan apiz..perghh..rindu nak pakai baju sekolah ..T,T

nampak macam gengster tak??

graduation time..sumpah time ni semua ensem..lol

membe yang happy go lucky

dalam banyak2 membe aku dorang laa yang paling sweet + lawa


maslin a.k.a penguin yang comel
anam yg superdupersakai tetapi baik..plus dia yang paling hot dalam group kitaorang..

p/s : semua gambar ni aku letak randomly ..bagi aku semua bestfriend aku..tak de sorang, life ni macam tak lengkap ..

No comments: