Wednesday, June 1, 2011

4. ( i think laa)

p/s entri ni penuh dengan kebencian..jika anda orang yang mementingkan keamanan..anda tidak disyorkan untuk membaca..Harap maklum..


before that..aku ade sumthing yang nak tanye korang ni..ape pendapat korang tentang lelaki.(terpulang kepada diri masing masing)....tapi..bagi aku kan diaorang ni lagi susah nak difahami laaa compare to perempuan sebab ape...hahh..ni sebabnya..

1.kata tak suka perempuan ni sebab gedik..etc..tapi bile perempuan ni tergedik gedik kat die ..die layan pulak..siap gelak gelak pulak!!..confuse aku


motif??? saje je..

2.ok..kedua..couple tapi dekat belakang cakap "aku sbnrya x suke die"..sebab die rapat ngan lelaki laen..wuishh klo ko(lelaki) rapat rapat ngan perempuan lain x pe laa pulak..salahkan perempuan pulak..confuse confuse aku..

3. mentang mentang dorang ensem..senang senang je dorang permainkan perempuan..couple,clash,couple then so on..acacah kasanova laa....pleaseee laa..weii..ko igt perempuan ni ape "anak ayam " yang boleh dibeli??




ok ok..sesapa yang terasa..aku nak minta maaf..tak sume lelaki macam tu..tapi nak cari lelaki yang BAIK giller..memang susah kan...

p/s entri nii dibuat hanya untuk melepaskan geram untuk kawan aku!!

Saturday, May 28, 2011

.................

assalamualaikum..


what would you say about your life..suck??..yeah me too..i wish my life fills with fun,love (ofcourse) thing and adventure like jumping from everest mount ..kidding..but it just a dream..a dream that never or will come true..sobs sobs..sory sebab feeling sedey..but its life!! right??


AYOYO..KADAWALE..

haaa...ayoyo kadawale...sejak bile aku pandai berbahasa inggeris(huh??? tu bukan bahasa india ke??)...ntah laa..aku pon tak bape sure...

ayoyo..frustyerrr akuuu....
nk tau sebab ape..frust sebab jeng jeng...ce teka..






eh..bukan breakup laa..(couple pon belom lagii)haha

ok ok ..straight to the point..(drumroll pleasee)

chemist paper 1 aku dapat 24/50 je....sedihyee aku  T,T

Sunday, May 22, 2011

4. ( back then )

Back then,
I was a dreamer,
A loser dreamer,
Always dream an impossible thing,

always dream..
dream to be your girlfriend,
always dream i were in your warm arms,
sitting by the beach,
enjoying the sunset,
ending the day with a warm kiss..
what a lovely day..

But!! it's only a dream,
dream that never will happen,
i'm a loser dreamer,

in your heart,
there only one room,
one room to rent,
one room that devoted only for her,
NOT ME!!

there to much obstacle,
to make my dream..
my only dream to come true!!!

but it was an old story..
story that i kept deep in my heart..

the end....

 sajak ni dibuat lepas tengok drama sedih..feeling giller time tengok drama tuu!!
p/s :  I AM AN AMATEUR POET..